вівторок, 5 квітня 2022 р.

 06.04.2022р

2 урок, 11-Б, Алгебра, (синхронно)

Тема уроку: Розв"язування задач по теорії ймовірностей.

Запрошую на урок за покликанням:(9.25-9.55)

https://meet.google.com/stc-tpon-ahb

Для учнів, що не мали можливості пройти тест по темі "Елементи комбінаторики" він буде виставлений сьогодні о 15 год і доступ відкрито до 17 год.

Посилання для виконання тесту:

join.naurok.ua 6262627

 06.04.2022р

1 урок, 10-А, алгебра, (синхронно)

Тема уроку: Розв"язування тригонометричних рівнянь.

Запрошую на урок за покликанням:(8.45-9.15)

Зайдіть по новому покликанню:

https://meet.google.com/zfa-fore-esm



 05.04.2022р

6 урок, 6-Б, курс з математики, (синхронно)

Тема уроку: Розв"язування вправ на спрощення виразів.

Пригадаємо:


Запрошую на урок за покликанням:(13.25-13.50)


Виконати №1382, №1384. Зразок виконання вправ:

Завдання для учнів:( якщо немає підручника)



 05.04.2022р

5 урок, 9-Г, Алгебра, (синхронно)

Тема уроку: Формула n члена геометричної прогресії.



Запрошую на урок за покликанням:(12.30-12.55)


Опрацювати п.18, виконати №18.10, №18.13.

Запишіть приклади в зошит :







 05.04.2022р

4 урок, 10-А, Геометрія, (синхронно)

Тема уроку: Відстань між двома точками у просторі.

Запишіть формулу:



Запрошую на урок за покликанням:(11.30-12.00)

https://meet.google.com/arr-swox-oig

Запишіть приклад:



Розв"язати № 11.24, №11.25.


 05.04.2022р

3 урок, 10-А, Геометрія, (синхронно)

Тема уроку: Координати середини відрізка у просторі.

Запрошую на урок за покликанням:(10.20-10.50)

https://meet.google.com/bqh-rikj-qgo

Розглянути п.11, виконати №11.7, №11.18-11.20.


Зразок вправи:








понеділок, 4 квітня 2022 р.

 05.04.2022р

1-2 уроки, 11-А, Геометрія, (асинхронно)

Тема уроку; Комбінації геометричних тіл.

Шановні учні! Продовжуємо розглядати комбінації різних геометричних тіл.

Матеріали уроків виставлено у мітці 11Б. 

Законспектуйте матеріал, виконайте малюнки, запишіть задачі!

1 урок -за 28.03.2022р-Комбінація призма-циліндр.

2 урок-за 31.03.2022р-Комбінація конус-піраміда.